Mapa Ranking

Quetzelcoatlus

Quetzelcoatlus
Punkty:5.000.000
Ranking:37
Pokonani przeciwnicy: 10.060.021 (109.)
Plemię: T+EM+M


Wioski (420) Współrzędne P.
001 | Bolesław Leśmian
473|540 12.154
002 |
515|535 12.154
003 | W malinowym chruśniaku
501|518 12.154
004 |
499|523 11.391
005 | W malinowym chruśniaku,
518|535 12.154
006 | przed ciekawych wzrokiem
507|540 11.330
007 | Zapodziani po głowy,
517|543 12.021
008 | przez długie godziny
512|546 12.154
009 | Zrywaliśmy przybyłe tej
509|544 12.154
010 | nocy maliny.
501|547 12.154
011 | Palce miałaś na oślep
507|541 12.021
012 | skrwawione ich sokiem.
480|541 10.845
013 |
438|517 12.154
014 | Bąk złośnik huczał
502|524 12.154
015 | basem, jakby straszył
522|536 12.021
016 | kwiaty,
457|560 12.154
017 | Rdzawe guzy na słońcu
472|534 12.154
018 | wygrzewał liść chory,
503|522 11.189
019 | Złachmaniałych
465|522 12.154
020 | pajęczyn skrzyły się
480|542 12.154
021 | wisiory,
474|535 12.154
022 | I szedł tyłem na
454|560 12.154
023 | grzbiecie jakiś żuk
459|553 11.625
024 | kosmaty.
484|562 12.154
025 |
500|522 11.911
026 | Duszno było od malin,
449|543 12.154
027 | któreś, szepcząc,
455|505 12.154
028 | rwała,
460|530 12.154
029 | A szept nasz tylko
443|519 12.154
030 | wówczas nacichał w ich
447|498 12.154
031 | woni,
446|526 12.154
032 | Gdym wargami wygarniał z
452|528 12.154
033 | podanej mi dłoni
436|483 12.154
034 | Owoce, przepojone wonią
435|518 12.021
035 | twego ciała.
501|548 11.678
036 |
488|579 11.519
037 | I stały się maliny
510|545 12.154
038 | narzędziem pieszczoty
444|539 12.154
039 | Tej pierwszej, tej
466|532 12.154
040 | zdziwionej, która w
448|490 12.154
041 | całym niebie
500|571 12.154
042 | Nie zna innych upojeń,
448|530 12.154
043 | oprócz samej siebie,
449|529 12.154
044 | I chce się wciąż
520|544 12.021
045 | powtarzać dla własnej
487|564 12.154
046 | dziwoty.
467|537 12.154
047 |
448|544 12.154
048 | I nie wiem, jak się
519|537 12.021
049 | stało, w którym
501|549 11.911
050 | okamgnieniu,
462|555 11.625
051 | Żeś dotknęła mi
511|560 12.154
052 | wargą spoconego czoła,
505|573 12.154
053 | Porwałem twoje dłonie
514|542 12.154
054 | _ oddałaś w skupieniu,
519|543 12.021
055 | A chruśniak malinowy
464|538 12.154
056 | trwał wciąż dookoła.
434|542 12.154
057 | **********
443|504 12.154
058 | Śledzą nas... Okradają
468|535 12.154
059 | z ścieżek i ustroni,
511|545 12.154
060 | Z trudem przez nas
505|577 12.154
061 | wykrytych. Gniew nasz w
436|518 12.154
062 | słońcu pała!
528|566 12.021
063 | Spieszno nam do łez
513|557 12.021
064 | szczęścia, do tchów
479|535 11.412
065 | naszych woni,
503|557 12.154
066 | Chcemy pieszczot
501|554 12.154
067 | próbować, poznawać swe
467|538 11.074
068 | ciała.
472|536 12.154
069 |
514|547 12.154
070 | Więc na przekór
437|518 12.154
071 | przeszkodom źrenicą
516|546 12.154
072 | bezradną
511|554 12.154
073 | Chłoniemy się nawzajem,
424|520 12.154
074 | niby dwa bezdroża,
505|576 12.154
075 | A, gdy powiek znużonych
485|562 12.154
076 | kotary opadną,
476|534 10.369
077 | Czujemy, żeśmy wyszli z
517|570 12.021
078 | uścisków i z łoża.
499|568 12.154
079 |
459|527 12.154
080 | Nikt tak nigdy nie
506|551 12.154
081 | patrzał, nie bywał tak
513|538 12.154
082 | blady,
472|535 11.625
083 | I nikt do dna rozkoszy
470|538 11.495
084 | ciałem tak nie dotarł,
501|555 12.021
085 | I nie nurzał swych
513|542 12.154
086 | pieszczot bezdomnej
454|509 12.154
087 | gromady
519|552 12.021
088 | W takim łożu, pod
475|534 12.154
089 | strażą takich czujnych
521|530 12.154
090 | kotar!
530|559 12.154
091 | **********
473|539 12.154
092 | Taka cisza w ogrodzie,
458|530 12.154
093 | że się jej nie oprze
445|498 12.154
094 | Żaden szelest, co
525|568 12.154
095 | chętnie taje w niej i
492|581 12.154
096 | ginie.
549|563 12.021
097 | Czerwieniata wiewiórka
551|562 12.154
098 | skacze po sośninie,
504|580 12.154
099 | Żółty motyl się
419|494 11.819
100 | chwieje na złotawym
468|577 10.794
Pokaż wszystkie pozostałe 320 wiosek
Profil
Obraz
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 172 z plemieniem SPEED.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 176 z plemieniem Tajemnica + Ekipa Miśka + Madhat.

 
Odznaczenia dzienne
1x Mocarstwo dnia

Przejmij najwięcej wiosek na tym świecie.

Najlepszy wynik: dnia 05.10.2022 (36 wiosek)


 
Odznaczenia bojowe
Hetman (Złoto - Poziom 4)

Zaatakuj 250 innych graczy.


Udana rezerwacja (Złoto - Poziom 4)

Podbij 100 zarezerwowanych wiosek.


Niszczyciel murów (Srebro - Poziom 3)

Zniszcz taranami 2.500 poziomów murów obronnych.


Pewny dowódca (Srebro - Poziom 3)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 500 razy.


Pogromca szlachty (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 100 szlachciców w bitwie.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Pogromca zwiadowców (Brąz - Poziom 2)

Odeprzyj 50 ataków zwiadowców.


Rzeźnik (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz całkowicie 250 wrogich armii.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


Ukochany druh (Srebro - Poziom 3)

Zawrzyj 50 przyjaźni.


Filantrop (Drewno - Poziom 1)

Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Kompania braci (Złoto - Poziom 4)

Posiadaj 10 rycerzy.


Krezus (Złoto - Poziom 4)

Wybij 50.000 złotych monet.


Mistrz rekrutacji (Złoto - Poziom 4)

Zrekrutuj łącznie 1.000.000 jednostek!


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)

Dostań się do czołowej 5 kontynentu!


Najlepszy zdobywca (Brąz - Poziom 2)

Dostań się do czołowej 100 świata.


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Srebro - Poziom 3)

Graj w Plemiona przez 3 lata.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Koneser kapeluszy

Uzyskanie dziesięciu tajemniczych kapeluszy od Czarodzieja lub innego gracza.


Czarodziejskie Plemiona: Stały klient (Drewno - Poziom 1)

Odwiedź czarodziejską galerię 5 razy


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 156

Świat 171

Świat 178

Świat 180

Świat 182

Świat 184

Arkadia 8

Arkadia 9

Świat 169

Świat 174

Świat 179

Świat 186

Świat 164

Świat 166

Świat 170