Świat 176 Ustawienia

Prędkość gry 2
Prędkość jednostek 0.5
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (oparte na punktach)
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 2000 punktów)
Osady koczownicze Osady koczownicze aktywne
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 23:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Nieaktywne
Farmienie Ograniczone
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 80 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2

Konfiguracja

Limit członków plemienia 60
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane w momencie wysyłania wojsk.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 03.03.22 11:00